in

Gambar

Kisah ini terjadi oleh sahabat saya yang bernama aiman danial. Dia ini adalah seorang yang berani setiap hari dia dan ayahnya akan keluar pergi menangkap ular lupa untuk aku bagi tahu kawan aku ni tinggal di perlis tempat yang dia nak tangkap ular tu dekat gua kelam.

Kat gua kelam ni ada bayak hutan tegah dia sibuk menangkap ular dekat gua kelam degan ayahnya mereka berdua ternampak sebuah rumah yang seperti telah di tinggal kan dan di hadapan rumah tersebut terdapat sebuah kereta peroton saga lama.

Ayah dia tidak membenarkan dia masuk kerumah itu tetapi Kerana kawan aku ni berani sedikit dia masuk rumah itu sorang2 waktu itu dah nak malam dia masuk rumah itu dia lihat di bahagian ruang tamu semua barang di ruang tamu itu berselerak tetapi ada satu kerusi di tegah2 ruang tamu itu sahaja yang tidak berselerak.

Dia menangkap gambar ruang tamu itu menggunakan kamera telefon nya dan dia terus naik ke tingkat atas di tingkat atas terdapat sebuah bilik di dalam bilik itu juga berselerak tetapi ada sutu tali gantung yang di ikat kan pada kipas dia menangkap gambar bilik itu menggunakan kamera telefon nya dan dia terus ke bilik seterus nya tetapi pintu di bilik itu tidak dapat di buka tampa menghirau kan bilik itu dia terus turun ke bawah dia bergerak ke arah dapur.

Di dapur pula terdapat sebilah pisau yang terjatuh di atas lantai tetapi ada kesan darah pada pisau tersebut darah itu seperti masih baru lagi dia juga menangkap gambar di kawasan dapur itu menggunakan kamera telefon nya.

Kerana hari sudah lewat malam dia terus keluar dari rumah itu dan dia terus menuju kearah kereta ayahnya di dalam kereta terdapat ayah nya yang sedang menunggu nya untuk pulang kerumah. Bila sampai di rumah pada pukul 9.30 malam dia terus duduk di atas kerusi kerana terlalu letih sambil dia sedang sibuk berehat dia menggambil telefon nya yang berada di dalam poket untuk melihat gambar yang telah dia ambil ย tadi.

Bertapa terkejut nya dia apa bila melihat kesemua gambar itu terdapat sosok misteri seperti gambar di ruang tamu terdapat seorang budak lelaki yang sedang duduk di atas kerusi dan badan nya di penuhi darah seperti di tikam berkali-kali manakala gambar di dalam bilik terdapat seorang lelaki yang sedang di gantung pada kipas dan gambar di dapur terdapat seorang perempuan yang sedang berbaring di atas lantai dan sebilah pisau tercucuk pada bahagia belakang perempuan itu.

Kerana terlalu takut dia bertaya kepada ayah nya “rumah siapa yang kita jumpa tadi” Ayahnya menjawab “oh rumah tadi tu. Rumah tadi tu adalah milik seorang lelaki yang sanggat kaya pada masa dahulu kehidupan mereka sekeluarga sagatlah bahagia sehingga pada satu hari si ayah bergaduh degan isterinya lalu membunuh isterinya dia juga membunuh anak lelaki nya itu kerana berasa bersalah dia telah membunuh diri degan menggangtung diri nya di bilik anak nya.

Tetapi mayat mereka semua tidak di jumpai sehingga hari ini.kenapa aiman taya?” dia pun menjawap “tidak ada apa-apa” aiman tidak berana untuk memberitahu pekara sebenar kepada ayah nya kerana berasa terlalu takut. Itu sajalah cerita saya sekian terima kasih

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Pengalaman dengan entiti alam angker (part 1) – ITS RIZQY

Tandas sekolah yang menyeramkan